Pages - Menu

2013年12月2日 星期一

week 34 覆診 @ QE 同 DR KONG

進入 WEEK 34了 , 差不多 8.5 個 月了
25/11/2013
離開刀日子倒數一個月


係 7個月後, 知道妊娠糖尿唔係太嚴重
開始食番D 甜野
食甜野真係可以令自已開心些的
食下芝麻糊, 西瓜已很開心

咁今次去產檢就很怕BB 過重
如果過重就即係食得太多甜野

幸好 BB SIZE 雖是 中碼偏大
但都係大了 數天
都唔算太大

WEEK 34 差不多 5 磅BB

係 QE 醫生模時 就話已掉頭
不過我唔係很信, 摸下就知已掉頭, HAHA

到隔幾日 去 DR. KONG 照 超聲波時
就 真係話掉左頭
不過我都覺得掉左頭了
因為 可能壓住我的膀江
常常都要去尿尿
同埋 恥骨痛 , 每次郁一郁都幾辛苦咁

咁DR. KONG 又話正常
我順便叫佢比日假我
佢比左 一星期我
超開心
叫我 BED REST 唔郁得太多會有改善
咁我都休息下
真係無咁辛苦


自從 WEEKS 21 時去 DR. LAU 照結購看了少少豆豆的側面
都無機會再照 3D, 4D
次次都看唔到佢個 樣
今次 都係一樣

唔知下次有無機會

再看唔到就看真人樣了........HAHA


沒有留言:

張貼留言