Pages - Menu

2013年10月25日 星期五

平安過渡 weeks 30

雖然有少少辛苦, 但轉眼就捱了 30 weeks 了

其實我都應感恩, 有些大肚會出現的, 我都無出現

頭3個月無嘔, 2 胎都無. haha
不過就胃痛, 食唔到野 就有
真係過了3個月
之後有番胃口啦

睡眠問題我都無
很多mama 都話有失眠問題
可能每日如果煮完飯都超倦
係有時中間要去 尿尿
中途會醒
之後都很快睡番

抽筋

很多mama 日日都抽筋
如果係我一定嚇c
我就有 幾次係小腿
忍痛一會就會無
不過之後小腿會忍忍痛
望後期不要常發生啦


水腫

我唔覺呀, 因為我到現在先重得 7 磅
個個都話我廋過以前
不過有時看下自已隻腳
又好似少少
不過唔過份我已很開心了
又無口腫臉腫
陀女唔知係唔係真係靚d
皮膚無哂出油
所以連 油脂粒, 暗瘡都無
不過反而有些乾

肚紋

上次生衰衰時唔敢搽 cream
怕bb 吸收左
但慶幸完全沒有肚紋, haha

今次我都怕有的
因為年紀大左
我都怕會爆紋
都專登買左支cream 搽
但都唔係日日 搽
上次影大肚相都話我皮光肉滑
很開心
不過很快肚下就會有條 巴痕了



便秘 + 治瘡

便秘在頭3個月真係嚴重
可能果時我日日食 materna
原來有鐵, 所以可能會引起便秘
有次真係唔上唔下
在 toilet 很耐都唔得
超超辛苦
嚇c我

叫醫生開了 乳果糖
唔難飲, 甜的
但都唔係太有後果

之後食過奇異果, 火龍果都唔得
食新鮮西梅, 就很有效
不過唔係常有

再每日食2個 新鮮的 無花果
都很有效

保持隔日有

但治瘡問題就嚴重左
每次去完 便便都很痛
醫生話無辦法
要等生完先會收番
唯有等下





沒有留言:

張貼留言