Pages - Menu

2013年8月5日 星期一

泰國生日之旅 @ CHATRIUM RIVERSIDE HOTEL


 

 

 
泰國生日之旅 @ CHATRIUM HOTEL






酒店有專船, 每15分鐘有班
5分鐘已到碼頸





今次係市中心住完3日, 想真係 用 1-2日 HEA 係 酒店,
就專選河邊的酒店, 係 AGODA 見依間酒店唔錯
價錢唔貴, 就訂左 河景房, 都係 HK$800 連稅
同埋係河邊以為唔方便, 其實近碼頭個 BTS 站
只係 3個站已去到 SIAM
衰人話下次都住河依邊, 有 BTS 不怕 TRAFFIC JAM
不過生完 小豆豆, 我估下之同埋豆豆去泰都要 2年後

因為衰衰生日, 我SENT EMAIL 問佢可唔可以UPGRADE
佢回我 要加錢.......HAHA 都平既, 只係加 HK$200 就有 SUITE ROOM

正當我想話改 SUITE ROOM 時, 果日去 CHECK IN
佢話 免費UPGRADE 我去 SUITE ROOM, 正, 慳番 $600 (3 晚)
HAHA

所以今次專登公開 POST 講下依間酒店:

佢似 APARTMENT 咁
有廳


房, TOILET 仲係 全透明的玻璃, 不過有電廉


有小型 廚房





睡房, 全 180 度 河景

一起身就見到河景



TOILET 有 花酒同 浸浴




仲有個 河景露台
很舒服







夜景都很靚




泳池都很舒服
早餐都唔小野食
不過都係大路野
無咩驚喜



有一晚叫了 ROOM SERVICE, 3樣約 B$600



沒有留言:

張貼留言