Pages - Menu

2013年7月3日 星期三

烹飪示範@德國 SILIT


 
今次很高興穫 PR 公司的邀請
參加新出的德國品牌 SILIT 廚具的烹飪示範
這個牌子已於 5月在 SOGO 有 專櫃, 係 名牌 WMF 同廠
 有興趣可以去 SOGO 看一看

見有新牌子, 我當然有莫大的興趣
仲查下佢有咩特點

原來 SILIT 係全德國制造, 很重身的
一隻平底WOK 比 LE CREUSET 的 全鐵仲要重
獨特的陶瓷Silargan保存了食物原味
不含鎳金屬, 無孔表面設計,  不會滋生細菌
SILARGAN 有防黏的功效, 但不似一般易潔WOK 不可刮花
佢可以用鐵剷刮都唔會花
即不用時常因怕花了塗層而要轉新的
一隻 SILIT 仲有 10年保養
信心的保證

不過價錢呢, HAHA, 比我想像中貴

http://www.silit.com/

SILIT 有一系列的廚具, 有 WOK, 煲
壓力煲, 蒸籠都有
色彩都十分吸引

除了廚具, 仲有一系列的配件都有的

今次請了由新加坡飛來的Chef Stephan Zoisl
用Silit廚具 示範四道菜

因為我有事遲到, 我去到時已煮了2道菜,
Double Boiled oxtail soup牛尾清湯
Foie Gras anglaise

很型同靚仔 CHEF...HAHA

第3道菜係 大蝦墨汁意大利飯
要介紹既係依個 蒸籠
很吸引呀, 我很喜歡
佢有幾層, 下層放水, 湯, 上層蒸食物
仲有個 溫度計
除了蒸, 仲可以煎, 炒, 煮, 炸
一煲已可多用途
第2樣要用的是 壓力煲
我很喜歡佢依個壓力煲蓋的設計
唔難用, 其他品牌的煲蓋比較復什
佢依個似一般煲的煲蓋, 易開易用
都係有個制可以放氣

講番 個蒸籠, 上層用來蒸大蝦




另外用壓力煲煮 意大利飯
很快, 5-10分鐘已煮完意大利飯

最後加墨汁
連試食的 PRESENTATION 都很靚
果然係米朱連大廚.....HAHA
最後一道係

Chicken stroganoff 忌廉波菜雞肉

今次用既係 煎炒鍋


完全不黏的塗層, 加上 SILIT 特別的物料 SILARGAN
令食物傅熱特別快, 所以煎炒食物特別快熟

雞肉熟後加上洋蔥
磨菇, 忌廉


最後加上波菜
我很喜歡這個菜, 配意粉一流
很 JUICE, 雞肉很滑

最後, PR 公司送了我們一個 SILIT 的產品試用
我下星期會開光
想知我的用後感, 就看下一個POST
HAHA



5-6月 SOGO 做緊 TRY ME PRICE
可以去看看呀

佢的價錢老實說真係唔便宜
不過當我看完佢的介紹後
同埋佢的重量, HAHA
我就知佢真係物有所值
因為用的物料, 保證不含鎳金屬
我最憎有 TELFORD 塗層, 影響健康
而佢不影響健康又可同時有防黏底的功用
我真係考慮緊 煎炒鍋
黃色很 SHARP






同時可明火及電磁爐的


今次很多謝公關姐姐的邀請
令我有更深入認識 SILIT 依個牌子
分分鐘仲破埋財 TIM
HAHA

沒有留言:

張貼留言