Pages - Menu

2013年7月12日 星期五

嚇破膽的唐氏綜合症 @ nifty (2), 豆豆是男定女?

嚇破膽的唐氏綜合症 @ nifty (2)


看完 DR. LAU, 很開心知道 豆豆 應不是 唐 B

仲知道左 豆豆係 男定 女TIM 呀

HAHA


我問 DR. LAU , 佢話 應該 係 ....................囡囡
嘩, 我開心都爆..........
我我終於有個 囡啦
今次博得很值
很感謝神 送個 囡比我呀
真係很感恩

我立即望下衰人, HAHA
因為佢很唔抵得我, 如願以賞........HAHA
佢常說 豆豆係 仔, 咁佢 就係 3 父子, 得我一個 女人,
樣樣都 3:1

HAHA. 現在 係 2:2
分分鐘 都係 3:1, 不過因為衰衰都會企我果邊的
收賣下佢.......HAHA

實在太開心, 要去慶祝下
記得我們買了樓, 去簽完野就去 CAFE LANDMARK 慶祝

今次經過, 就去番 CAFE LANDMARK HIGH HIGH 佢先
不過時間仲早, 只有 早餐, 一天食了2次早餐, 笑C








實在太高興, 仲破了3個月的例, 飲了 檸茶

仲飲了 蘋果汁

好彩之後 量 血糖沒有超標


放下心頭大石, 終於過了 危險的3個月
一切都很順利

豆豆, 等你 12月出來 見面 呀








沒有留言:

張貼留言