Pages - Menu

2013年7月10日 星期三

始終要面對的驗血糖機


始終要面對的驗血糖機

話說我係醫生處驗左我有妊娠糖尿 (6 星期已驗出), 很慘
醫生叫我去 watson 買個 驗血糖機, 衰人話幫我買
我梗係唔會去 watson 啦, watson 同牌賣 $8xx
我 search d 醫療用品公司既都係 $680, haha

其實我一早買左了, 不過連盒我都唔想看
放了一星期.........
不過始終要面對
因為這星期要比個數醫生
迫不得而要去看點用

衰人仲話幫我試下先wor
點知, 佢看完竟然話唔敢
頂佢唔順

我見點都要做 ka 啦
就大力按個 制
hha, 原來唔痛wor

我見資料話血糖要控制去 7度以下

空復血糖其實我ok 的, 早上同餐前就 約 4-5度

食完晚餐後, 要看食咩野啦

我 有日食了一塊 龍利柳 + 薯條 , 羅宋湯
2小時後度數係 5度, 都ok 呀
不過就真係唔太飽

營養師教我要嘗試唔同的食物
看邊樣食完, 食多左會血糖高
就避免

不過白飯真係會高些的
衰人食左飯佢check 時
佢個 度數仲高過我呀, 6.9度
haha














沒有留言:

張貼留言