Pages - Menu

2012年9月3日 星期一

LAGOSTINA 高速煲的約會 PART 1 示範篇


LAGOSTINA 高速煲的約會

今次很高興穫 LAGOSTINA 工關邀請 參加 LAGOSTINA 高速煲 係 TOWNGAS 的烹飪班
真係很榮幸, 去到先知原來只邀請了 7位 BLOGGERS
有些更是出名的BLOGGERS...., 我有幸參加真係很開心


今次的主角係  LAGOSTINA 高速煲
我們仲收到 LAGOSTINA 的手套, 隔熱墊和COOK BOOK 禮物

之前我無用過任何高速煲, 所以今次都很期待可以嘗試親自用下高速煲
今次真係很難得的機會

講下我今次的體驗先:

首先, 一直以為高速煲的煲蓋很重同麻煩,
原來LAGOSTINA 高速煲 的 煲蓋彎形的設計
不單只唔重, 重很易開關......

第二係 LAGOSTINA 高速煲真係可以係30分鐘煲出濃湯,
30分鐘就似明火煲了 1-2小時的效果

第三係 只煲了30分鐘的肉類, 可以煲到骨肉分離
真係很勁

第四, 最令我覺得特別係佢可以煮意粉不用另外出水
照放硬的意粉, 通粉, 不消10分鐘已變軟
這個方法可以令通粉吸收醬汁, 超級入味呢

第五係, 因為佢密封設計, 很鎖水, 食物係原汁原味的

最後呢, 因為佢個煲係STAINLESS STEEL,
所以可以用作: 煎, 炒, 煮 都得
我炒野時仲唔黏底, 真係唔錯
懶人如我, 可以洗小個煲
一煲就搞掂

講左咁多優點, HAHA, 因為我開始心動................

關於 Domina 的資料:

專利技術輕鬆傳遞每點熱情


Domina高速煲配上最新專利簡易開關系統,有別於一般高速煲,Domina的密封膠邊置於煲身內側,配以軟鋼波浪煲蓋,只需傾斜放下煲蓋,輕拉把手,便可以任何角度輕易鎖上,無需如傳統高速煲般反覆對準鎖扣位置,更減少密封膠邊磨損,延長其壽命。


 


 


Lagoplan鋁鋼3層底部技術製成的Domina高速煲,內外兩層不銹鋼配以純鋁夾層,適用於各種爐具,包括氣體爐及電磁爐,煲身傳熱快速均勻,透過提升煲內溫度及壓力,縮短食物烹調時間,配上專用不銹鋼內鍋,更可同時烹調兩道菜式,即便面對繁重工作的職業女性亦能輕鬆為家人預備豐富佳餚,傳遞這份濃情滋味。





今次的主角






今次的菜式係:
示範:  濃蝦湯, 檸香薯蓉
實習:  獵人燴雞, 磨菇汁意粉

首先示範的濃蝦湯
真係無想過可以係 30分鐘就煲出 濃味的西湯

先將海蝦焗香, 大約都需要 1小時

另外先炒香洋蔥, 西芹, 甘旬




將已焗香的蝦放在一起, 加水
高速煲 煲 30分鐘



取出就連渣連殼一起用攪拌器打爛


之後隔渣

隔完渣, 加小小忌廉就可以了

估唔到只用蝦仁都很出味, 佢比龍蝦湯清甜些



今篇很長, 實習篇就另一篇再詳細講.........

 

 

 

 

 

















































4 則留言:

  1. 幾錢一個呢?
    [版主回覆09/03/2012 17:46:54]好似 $2200

    回覆刪除
  2. 同兩父子講想食好嘢就送個比妳, 哈哈!
    [版主回覆09/05/2012 15:30:25]haha, 佢會話我太多煲......

    回覆刪除
  3. 好開心見到你同少媽囉,見到你地我個心先定d咋,哈哈~
    [版主回覆09/05/2012 15:30:08]haha, 係呀, 很開心見到你.......

    回覆刪除
  4. COOKBOOK好吸引呢

    回覆刪除